Long time...no read?!

Oj så mkt roligt har hänt så jag ve tinte vart jag ska börja...
Därför skiter jag i att skriva om nåt av det!! haah! Det ni!

Låter er istället ta del av allt roligt som ska hända mig, och även andra som råkar va inom räckhåll just då;

Det ska plaskas en hel del när ett äventyrsbad ska besökas,
den som vill får hänga på, vissa andra Måste göra det!

Det kommer även bli en till dunderkalassupermegagrymtrolig fest inom rätt snar framtid, alla som är av vårat krut ska självfallet få en riktig inbjudan, andra kanske råkar få det muntligt men nog är ni minst lika vällkomna för det!


eeeeh nu blir det inge mer för den här gången



Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen är du tebax!

2009-11-09 @ 03:16:38
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0