Waste of day

Sov till 12, eller iaf orkade jag inte kliva upp förrän då, men jag va vaken, men kände inte för att gå upp själv....tills jag äntligen tröttnade på att vänta och gick ut med hundarna istället. Det va skönt att komma ut, få luft och röra lite på mig, men ack så trist väder som deltog. Nu fördriver jag tiden vid min hat/kärlek; datorn!, medan herrn i huset kollar på sina n*laddade serier. Jag funderar på att börja städa upp i kläkammaren på allt skit som ligger därinne så att jag kan få plats med mer grejer. Behöver få in lite faktiska kläder så att vi kan dlänga ut min garderob från sovrummet så att vi kan få plats med en riktig korg till Foxy.... hum just det...

jag har inte nämt något om Foxy, vi har skaffat oss en till voffsing, men det vet iofs alla som jag tycker att det är nödvändigt att säga det till. Men jag kan alltdi lägga upp en bild på henne iaf.


Igår va vi på bio, 2012, hum ja den va bra, schyssta effekter men jag tyckte mkt va för Hollywoodiskt, men eh det gör inget. Jag ska inte förstöra skiten. Den va bra punkt


Fredagen va en crapy day däremot, sovit dåligt, vaknade på fel sida och allt gick fel, men även den dagen försvann tillsist och jag mådde mkt bättre igår när jag vaknade. Men dessvärre känns det som att fler sådana dagar kan komma att störa min frid, men hur ska man annars känna igen det bra dagarna om man inte har dåliga ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0