All work and no play makes J a doll girl


Nu känns det som att jag skulle ha jobba hur mkt som helst, vilket jag faktiskt inte har gjort,
bara fyra (10timmars, idag inräknat) och en halv dag (5 timmars) än så länge, plus att jag ska jobba halvdag imorn, heldag på tis, ledig ons, jobbar tors, halva fredag...seeeen bär det iväg till Gbg och Liseberg med mitt hjärta samt Carro och Vasa. Längtar så in i norden.

Men först lite beklagande över att jag är så grymt trött och vill/måste få sova mer. Borde inte va så här trött tyvker jag men tydligen... Oj, kom just på att jag inte ätit än, lagade ju faktiskt mat i morse för att jag skulle kunna äta. Så jag ska väl se till att värma maten nu, det är ju ändå rätt lugnt.

så jag kanske uppdaterar senare...


Kommentarer
Postat av: anna

Äta bör man annars går man så himla hungrig jue

2009-09-20 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0