Hard Candy



C + J = 6 månader = ett halvår = Grymt
Och fortfarande fjärilar i magen



Här på videobutiken är det livat som aldrig förr, ungefär iaf.
Jag har ju tid att blogga tydligen...
Ska det vara så?!



För övrigt undrar jag varför jag inte kan sluta reagera på smågrejer?!
Fast och andra sidan, varför ska man inte reagera, det bevisar ju bara att jag bryr mig!!

Funderar på om jag gör något vettigt med mitt liv just nu?!
Men jag vet samtidigt att jag gör en hel del vettiga ting just nu!!

Ibland undrar jag hur eller ens om jag tänker?!
Självfallet tänker jag, men det kanske inte alltid är så klart!!

Jag tappar tråden hela tiden då jag måste pendla mellna att ta hand om kunder och fixa returerna...
Inte för att jag tror at tjag hade någon tråd egentligen.

Men det är snart stängning så det är bäst jag avslutar så att jag kan avsluta allt i butiken.













Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Babe! Mjaaa, får se om jag är människa nog på söndag. kommer nog va helt bajs :(

2009-09-02 @ 23:02:20
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Carro

ja, då får se till att tolka allting bra :D

Lättare sagt än gjort dock.

Himlans skoj att Gbg bli av iaf, jag längtar !

2009-09-03 @ 16:44:37
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0