Some kind of pyromaniac

is loose in Väsby. Or could it be safe to say that it was an accident...hum...I think not!
But we'll just have to hear it on the news now, will we not?


Så här borde man göra med alla pyromaner.


Ooh och till något mer glatt, jag kirrade biffen, som man säger i vissa delar av landet, genom att ta med en av mina DVDspelare till jobbet, så nu kan även vi, personalen, kolla på film medan vi jobbar. Värsta. 8)
Inte för att jag alls kan koncentrera mig på filmen när jag jobbar, även om jag inte har så mkt att göra.
Topplistan är ändrad iaf, lite måste jag ju ta mig för fast jag är lite krassligt....men frukta inte..det är ingen fara...bara en vanlig förkyldning. Var till läkaren igår så jag vet att allt är lugnt. Fick recept på en dunderhostmedicin som hjälper till att hålla hostattackerna i schack.




Jag vill ut i solen!! Det är så fint väder idag, och här står jag inomhus,  till vilken nytta?!..
Nu ska jag återgå til att halvt kolla på Watchmen och halvt fundera om det är nåt jag ska ta mig för i butiken.
Men idag är en "ta det lugnt"dag för mig, jag brukar ju oftast göra massor så jag tycker att jag förtjänar lite lugnt.
....... ...... ......


Kommentarer
Postat av: Carro

Bäst du tar de lugnt idag, för imorgon ska vi inte ta det lugnt.

2009-09-10 @ 16:40:19
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojdå. Då är ju du Boxx - Väsbys nya hjältinna! Tänk, att kunna kolla film på arbetstid :P

2009-09-11 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0