Stone cold crazy

Det är något jag kan relatera till just idag iaf av olika anledningar.

Oooh så har jag jobbat lite här och lite där idag; 13-16 i Vtuna för att sedan, med betalt självfallet, åka tillbaks till Väsby och stå här från 17-22. Fick filmleverans i Vtuna idag som jag märkte upp och ställde ut, sådana som skulle kommit tidigare i somras men som varit försenade till tusen. Men inte har vi fått dem här i Väsby inte, så jag hoppas på att de kommer imorn istället då, fast jag tjänstgör i Vtuna då så det får mina kollegor ta hand om. 8)

Så, nu har jag börjat lyssna på lite musik också, Dixie Chicks....rätt schssy tycker jag iaf.
Men fortfarande måste jag se till att bränna lite skivor hemifrån så att jag kan ta med det hit, har inte hunnit, eller orkat än.



Och nu verkar det som att Gbgresan äntligen blir av!! Förhoppningsvis om inget annat kommer i mellan.
Då blir det Besök på Liseberg och boende där med på vandrarhemmet eler vad det nu är. Weeee




Kommentarer
Postat av: Carro

Att det ska bli av ! Jag längtar !

2009-09-03 @ 19:18:12
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Hälsa på ska jag göra. Sitter gärna där hela kvällen om de är ok. Slutar runt 16 och har inte mkt mer för mig den dagen.. "/

Kanske kan ta en, bara en öl på Våningen eller ngt efter att du slutat ?

Ok.. Kanske två..

2009-09-03 @ 19:28:36
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0