If your jesus and you know it...

... 

Blev några öl med underbaraste Iowa igårkväll efter jobbet iaf.
Vakande tyvärr för tidigt imorse, sov ju över hos föräldrarna då jag inte kunde ta mig hem till grannkommun utan att tvingas åka runt halva stan först....så då hade jag övernattningskittet med mig. 8)


Ska ju fira pappa idag istället för måndag då alla andra jävlar kommer hit, då jag jobbar....tyyypiskt.
Upptäckte till min fasa att de redan hade den present jag köpt till pappa igår..så jag måste ner till centrum och panikköpa nåt annat. fuck.

PÅskägg ha rjag fått med, mums, roligt att hon(mamma) fortfarande ger mig ett varje år, inte mig emot men ändå. Min kollega H berättade att hon fick påskägg av sin mamma tills hon va 35, då hon sa att nu får det räcka...haah. Mammor är bra goa dem. Och inte att förglömma pappor...eller iaf min mamma och pappa..jag bryr mig ju inte om någonannans såklart ;P

Oj, nu blir det till att möta herrn vid bussen så blir det en hundpromenad och sen äta gott.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0