Mr and Mrs. Glömsk

Yes, thats us. Herrn min har smittat av sig när det gäller att va glömsk...
Förrut hade jag stenkoll på allt, kom ihåg det jag skulle göra/säga/skriva m.m.
Nu glömmer jag fortare än kvickt...
Det kan ju också va för att jag råkar jobba en aningens för mkt... men sschy det säger vi inte högt...

Om man är irriterad så fort man kommer innanför dörrn varje kväll efter jobbet... betyder det nog att man jobbar lite för mkt... insåg jag för nån dag sen eller två. Så idag spenderar jag en del av jobbtiden till att skala ner mina arbetstimmar något. Det viktiga är ju att jag insåg det tillsist iaf


jobbar idag ledig lördag söndag jobbar måndag....blir iaf dubbelt betalt för långfredag och annandag påsk!

Vill va ute i vårvädret som försegår här utanför lokalen...men icke...
Får hoppas på finväder imorn med.


Lite fixing på vår nya bli måste det bli snart med...yes, ni läste rätt...vi har en bil...inte för att den är i sig men ny för oss...som vi FÅTT!! haah... ehm jo... men som sagt lite fixing på den bara så blir den som.... hel?!
Blir schysst...så länge herrn behagar kontrollera hur mkt han kör den så ska det nog inte va nå problem...haaah...hum 8/ Kul är det iaf....min första bli och jag kan inte köra den...för det är jag som ska stå som ägaren?!

och så lite jobb nu då...

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till bilägandet! :D

2010-04-05 @ 12:27:28
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0