In the spirit...

..well, in some kind of spirit that is.

Snart jul, två dagar, känns inte som att jag har jättemkt känsla för den. Men det har jag iofs inget emot heller, avskyr hysterin som alltid hör julen till. Har inte handlat mkt julklappar alls. Blir inte så mkt pengar till övers för sånt tjafs...spec. då man inte får pengar förrän imorn...kanske... trevlig julklapp från jobbet med andra ord.. ovissheten när lönen ska sättas in på kontot. Tack för den....

Har iaf varit och hälsat på syrran A förra veckan, det kändes kul att hinna dit innan julen så att jag iaf fick träffa henne och barnen. Men usch så dem växer fort, hinner inte med ju. Vi hann va ute och åka pulka och göra änglar i snön. 8D Så var jag och syrran ute i snöstormen en dag också, väldigt spännande, först stod jag upp...sen satt jag ner i snön sekunden efter. Haah.

... men om allt går som det ska, kommer vi åka ut imorn och handla hem en del roligheter.
Dels klappar till föräldrarna mina, kanske en och annan..till en och annan med..
till oss själva blir det oljeelement och förhoppningsvis en PS3 om vi känner oss generösa nog?!
Lite nödvändigheter till djuren våra såklart. Mat måste handlas.
Telefon ska lämnas in på lagning, ja, den som jag va klumpig nog att tappa hårt i golvet så att den inte funkar, typiskt. En annan telefon ska inhandlas till C då han har en lånefon. usch då. Vill helst kunna köpa det där satansköksbordet nån gång, men hey, låt oss inte ta vatten över huvudet här nu.
Låt oss istället vänta och se vad vi kommit hem med imorneftermiddag. haah. surprise!

Julen är en jobbhelg iår igen, men fasen då är jag ju ledig på nyår, och det är så mkt bättre då det blir Hawaiitema på festen! Lite planering tillsammans med Cat von P och Wasa imornkväll över hemlagade lasagne.


what more too wright?!...

nothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0