It's over for this year

Så för sista gången...God jul eras satans människor.


Blev en trevlig, lugn afton igår iaf. Jobb mellan 11-15.. som förvisso var totalt meningslöst då det var inne en hand full folk. Allt som allt, 95kr i kassan(då jag handlat det mesta)...inte värt det. Men jag dog inte av det, hade en del film att märka upp så jag hade att göra iaf. Kom hem till föräldrarna och ett dukat bor. Mums så gott med julmaten...och knäck, nötter, ost och kex.. massa svullande alltså. Gott var det. Klapparna var bra med.

Idag tolvtimmarspass...imorn elvatimmars... känns ok ändå.
Måndagen är jag ledig, tanken är ju att vi ska handla lite roligheter då istället,
fick ju inte lönen i torsdags så då det blir på måndag. Får se vad vi kommer hem med.

Ikväll efter stängning ska jag över till Cat Von P för att umgås med folk.
Lite drickandes är ju tanken också, men jag jobbar ju imorn så det blir lugners för mig.
Herrn hämtar mig inatt så att jag kommer hem.

Nästa rolighet att se fram emot; Nyår såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0