assbar...

haaah nice, för en stund sen klev det en snubbe ur sin bil som han råkade parkera just framför mitt(jobbets)skyltfönster, då jag till min fasa fick äran att se halva och då menar jag verkligen halva hans häck, vilket inte var nån vacker synd, så här på ljusa dagen. Hur tänker man när man införskaffar sina brallor då? Eller har han kanske förlagt sitt bälte nånstans?...


Stendött i butiken idag, vad säger det?.. Jo att det är Ons innan löning, och jag längtar hem till min älskade och sängen, men är fast här till sent ikväll. Så jag ägnar mig åt att inventera godis/läsk så att det ser ut som om jag gör nåt, även torkat en del hyllor och filmer.

Tog hem Upp igårkväll, den va faktiskt väldigt bra, inte så där äckligt gullig som disneyfilmer alltid ska va. Så plus till den alltså. Ska försöka ta hem lite mer film nu att titta på så att jag verkligen kan rekom. eller inte till kunderna. Men man jobbar ju hela tiden så det hinns inte med, när jag väl är ledig är jag antingen för trött för att kolla på film eller så gör jag annat. Låter ju ofta filmer gå på i butiken, men det finns bara vissa fåtal filmer man fattar nåt av när de får gå i bakgrunden, då man jobbar. Som I love you, Beth Cooper, den var enkel att hänga med i fast jag inte kollade på den. Nu däremot har jag av nån anledning satt igång både District 9 och Surrogates och ingen av dem fattar jag så mkt av. Så dem måste jag ju ta hem. Men jag tycker mest att det är skönt att ha nåt i bakgrunden bara, är inte så mkt för att lyssna på musik på jobbet, bara om jag orkar ta med mig nån egen skiva eller så


öööhm så måste vi fixa en biiil tills nästa vecka då vi ska till Leksand för att åka skidor, öla och umgås!! Jag ska försöka stå på ett par skidor för det första, sen får vi se om jag kan åka...haah... skärtlapp annars. 8)
Måste införskaffa täckbrallor, jacka har jag redan egentligen. It's gonna be fun!!


näääh lite nytta nu då, om jag förmår att slita mig från elementet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0