Candy

För mkt godis omkring mig för att jag ska kunna låta bli det.

Insåg försent, eller snarare att en vänlig själ insåg försent att jag råkade lura en kund just för ett tag sen.
Han skulle få byta en film mot en annan för att dem redan sätt den som frugan valde tidigare...
Så när han väl bestämt sig för en ny, had ejag glömt bort "bytet" och han hade rätt bråttom så att han inte riktigt tänkte på att han fick betala mer än vad han skulle... men jag ser till att han får en gratisfilm nästa gång genom att jag skrev en notis på hans konot... försökte ringa också men det va inget svar.
Gissa om jag känner mig dum, hum.

Rätt lite kunder idag för att va lördag, men det är ju tydligen melodifestivalen, så då sitter folk tydligen hemma och kollar på skiten?! Men det passar mig rätt bra med tanke på att jag inte är jättefrisk än. Har ju legat i feber några dagar tidigare. Snart stängning också! 8)


Inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0