Alone in the videostore

Jag önskar att det kunde komma fler människor så att tiden skulle rinna iväg....eller nej förresten, det gör jag ju inte alls...önskar bara att tiden skulle rinna iväg.... så att jag kan få gå hem nån gång. Jag har iaf sällskap av Baron, som äntligen kommit hem igen efter att ha varit på semester hos en vän.

Det har iofs varit hysat med folk inne idag så det ska jag ju inte klaga på.

.... öööh.... mmm... jo... Arn kan man ju titta på om man har tråkigt, så det blev andra filmen....

och jag tror att jag håller på att dööö av tristess...inte av filmen...utan av väntan... orkar inte ta mig för att göra nåt spec. idag heller, så det blir bara det nödvändigaste. Ska ta  med mig nån film hem ikväll också som jag kanske kan hinna se innan ag börjar imorn vid fem.


....ooooh nu kommer det stooora uppmuntranstalet som Arn håller just innan det ska i strid. "......därför ska vi vinna freden!" "JAAAAA!"....... ojoj...spänningen är ooooooooliiiidlig


vill ha godis men är för lat för att röra mig från stolen till andra sidan disken, vad säger det om mig just nu?


Tööö töööö töööö...blött blött blött.... uh, inge roligt att behöva börja torka hundarna när man kommer in nu.
Jag vill bara att det ska torka upp snabbt, men de tär på tok för mkt snö för att det ska gå snabbt och problemfritt. Lär bli en hel del översvämning lite varstans, och stackars gräsmattor. haaah!

Eh kanske skriver igen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0