Summer where are you?!

Det kommer (förhoppningsvis) bli en grym sommar i år med!
Götebor +Metaltown +Liseberg, Sonisphere (som jag förövrigt totalt hade missat ska hålla till i Sthlm i år så thank you Carro för att du hann upplysa mig innan biljetterna tagit slut).

Så blir det självfallet mer semester men allt ska väl inte planeras så här långt i förväg.
Vore ju jävligt trevligt att åka upp till Ockelbo igen men det återstår att se, inget jag kan styra över än iaf och inte alls egentligen eftersom det inte är min familjs sommarställe utan en polares. 8)

Oohoo Åland måste besökas iår, då jag inte fick chansen förra året. Det är ett måste!


ehm ja, spännande grejer.


Snart jobb, kanske skriver mer då, om jag hinner, har nog en hel del att göra idag.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja FY vad man längtar till sommaren nu!

2010-02-09 @ 13:57:04
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0