Annandag nyår?!

Yes, andra dagen på det nya året iaf.

Jag står här på jobbet och tycker synd om mig själv,
Dels för att jag har utväcklat huvudverk fast jag både ätit och druckit ordentligt.
Plus att "min" hosta envisas med att bli sämre. det gillas inte.

Men en sak att se fram emot, min födelsedag på måndag.
En önskalista kanske skulle sitta fint....men det blir ingen sådan nu iaf. För svårt.
Jag jobbar hela dagen imorn och halvdag på måndag, så det blir till att fira mig nästa helg istället.

Knappt en timme kvar på mitt pass nu ikväll, 11 timmar kan gå ganska fort ändå.
Jag har Baron här som sällskap, herrn kom över med tillagad middag förut. Foxy fick följa med husse hem igen.
Jag är trött och vill hem till min säng.

Och nåt som är orättvist, Min kollega H ska till Spanien tidigt imornbitti, med sin mamma.
Hon blir borta en vecka. Ojoj, det är inte klokt. Men hon förtjänar ju semester, så som hon jobbar och står i.

nä nu ska jag väl göra nån nytta också innan jag stänger, fast det är ju jag som jobbar här imorn med så jag kan lämna lite till dess. om det skulle va så. Vill hem vill hem vill hem vill hem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0