Gott nytt... ännu ett år

Ehm, ja det där med årkrönika försvann ganska snabbt ur mitt minne.
Men jag vet ju som skrivit att det va ett grymt år 2009 för min del.

Infirandet av det nya året blev schysst, likaså utfirandet av det gamla.
Middagen för "the special"people blev riktigt lyckat och jävligt gott.
Jag gjorde minsann den där glassbomben och det blev en succé,
såg inte så mkt ut för världen men den va desto godare.
Vi åt Black & White som herrn lagade iordning. mumssss.
Det vär även en del personer vi inte kände där, inte lika lyckat då musiken skulle väljas. 8/

Bilder togs det med men jag oooorkar inte ladda upp dem, eller kanske......vänta.....

.......................... 

                                     
Så här söta var flickorna  

     
Även grabbarna var finklädda

            
 Glassbomben          Båda mina systerdöttrar va med mig

   

     

  
Iowa och andra Jenny var med oss

Vid 12slaget gick vi ut och kollade på fyverket och träffade lite annat folk som stod ute med.
Efter det, lyckades vi tillsist ta oss hem till Anna och Marie på där det va givet bra musik och schysst sällskap.
Även Marcus hann ansluta sig till oss ganska precis innan det nya året befann sig.


Där ser ni bevis på att vi även kan fixa "fina" fester och inte bara "ugly" sådana!

Tack mina underbara för en grymt bra avslutning på året! 8)



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv, det var grymt!

2010-01-02 @ 14:48:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0