Happy birth... again

Så borde det alltid va, att man först har sin födelsedag när alla ringer för att gratta, skickar kort m.m
Sen ska man fira sin "ettåräldre"dag med fika och fest också. 8)
Då får man grattiskramar och presenter ännu en gång haah
Värsta smarta idén.

Jag och herrn bjöd föräldrarna mina på lunch idag, Oxfilé och potatisgratäng.
Gratängen blev mkt god, jag gjorde, och lyckades. stolt.
Sen nån timma senare kom det lite mer folk, Syrran Camilla plus Marko och
Carro, Wasa och Marina. Vi fikade med hemmagjord(jag gjorde den med) tårta och
kaffe/läsk.

Och här sitter vi nu, Carro, Marina, jag och och herrarna två. 
Första ölen är knäckt, det spelas gitar hero i vardagsrummet och bloggas...
medan det ska nördas i köket(behöver jag säga vilka som nördar sig, och med vad?!)

Som sagt idag är en bra dag och jag längtar till nästa helg då det blir firande av Iowa som också fyller min ålder.


eheeehee 
hoppas att folk har en bra helg ni med  


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "fylla din ålder" så jefla skönt att man inte är äldst!! hahahaha :)

2010-01-12 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0