Happy Birthday to meeee

Ett år äldre men inte känns det än iaf....dagen är ju inte slut riktigt än heller iofs.
ett stooooort tack och en vaaaarm kram till alla som grattat mig idag. 8)

Så hur har jag haft det så här långt in på dagen då?!
Helt ok faktiskt, lite bättre t.o.m. får jag väl säga.
Jag jobbar idag, men började inte förrän 17, så jag har fått mkt uträttat hemma.
Tog långpromenad med vovvisarna, städat, ringt både privata och jobbrelaterade samtal,
Tvättat...Inte diskat dock, men det gjorde ju herrn min igår så det behövdes inte.

Blommor, rosa rosor, fick jag av min kollege J innan hon gick hem för dagen.
Och hennes två söta små vovvisar gosade jag med tills de äntligen fick gå ut och hem.

Jag ska hem till föräldrarna på onsdag när jag är ledig. Det ska bli roligt. Sen ska jag även bjuda över dem på middag, fast lunch på lördag och sen på eftermiddagen kommer några fler folk för att fira mig och äta min tårta som jag tänker mig att jag ska baka själv. Kanske blir det nån utgång på kvällen.
Om det nu inte blir redan imorn då folk ska till Anchor.

Så nämnde Chrille i förbifarten när han hälsade på efter jobbet att han köpt en present till mig,
jag blev inte alls nyfiken ju. tyyyypiskt alltså.



Alltså sammanfattningsvis en väldigt bra födelsedag, även om det är ssom vilken annan dag som helst 8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alls viilken dag som helst jue! Din dag och ingen annans :D

2010-01-05 @ 19:59:07
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0