Missing people

Det är faktiskt en del personer som jag verkligen saknar att prata med/träffa.
Som min käre vän Özlem, äntligen ringde jag henne idag, då vi inte hörts på nästan tre! månader så var det väldigt roligt att få höra hennes röst igen och få veta hur det är med henne och familjen.
Förhoppningsvis kommer vi kunna enas om en dag när vi kan ses snart.

En till person som jag inte heller träffat eller pratat med på ör länge är Maria. Vart håller hon hus tro?!... Antagligen mkt med pluggandet men det är jävligt trist att vi inte setts sen ehm sommaren eller nåt.

Det är svårt att hålla ordentlig kontakt med folk som bor längre bort än grannkomunen.
Och när alla har sitt att "prioritera", är det inte lätt att få ihop allt.

hum, aja, det är väl bara så det går. Tråkigt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0