New me

Tack vare en bra sida där någon pulat ihop lite olika alternativ till bloggmallar så har jag nu bytt stil dårå. Känns bra och jag är nöjd med valet. 8) Snyggareblogg.se, tack!

Med det sagt så är det förövrigt en rätt underlig tid just nu, inte på det bästa humöret, känner mig rätt stressad över saker. Är irriterad som få, vill inte alls vara det, känner mig bara ivägen för mig själv och går runt som en zombie med resten av världen. Men det är väl bara en fas jag går igenom just nu för att påminnas om att jag lever, och behöver ta tag i saker.



 ....

nu är det mat, typ.

Kommentarer
Postat av: Iowa the princess of north

känner typ samma sak, är förbannad och arg...varför veeeeet jag liksom inte. Lite "down under" typ.

2010-01-21 @ 14:11:57
Postat av: Carro

Inte bra, ryck upp dig och följ med och gå på konsert på fredag (Nästa vecka allstså) och sen fira Leonié på meduza på lördag. Blir skoj!

2010-01-22 @ 07:06:49
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0