No pain no gain

Yes, nu är det alltså bestämt, jag ska till gymmet för första gången på eh länge iaf. Blir en snål Prova-på-gång, eftersom att man inte får lönen i tid här, med Carro. 8) Förhoppningsvis har jag råd att skaffa mig ett medlemskap sen. 

Det har varit en jobbhelg för min del, slutspörten nu alltså. Rätt mkt igår, hyfsat att göra idag. När jag inte haft så mkt kunder idag så har jag kunnat göra annat som att ringa om försenade filmer t.ex. haaah, hör inte till en av de roligaste arbetssysslorna men något som man måste göra ändå. Och sent, men inte förgäves, får man veta av min underbara Chrille att det faktiskt finns en "reset"knapp på ytterytterdörren till byggnaden. Dörren har nämligen envisats med att inte vilja gå igen som den ska göra, vilket gjorde att jag plus Bingoberra fick frysa händerna av oss.....jaa tills det att jag hör av mig till herrn min och beklagar mig vid 19tiden! Så min kväll blev räddad med hjälp av en stol och en tändsticka. ;)

Imorn betyder ledighet för mig!!
Ska spenderas med syster som är här på besök, och även på gymmet som skrivet dårå.


Dags att göra fint tills jag lämnar över till min kollega imorn.
God natt

Kommentarer
Postat av: Carro

Gymmet! Nu ska vi bli fasta minsann!

2010-01-25 @ 07:52:28
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0