Små gröna lysande

ödlor ligger här bredvid mig på skrivbordet. Haah eehm. Systersonen A som hälsade på med syster M igårmorse blev nyfiken på dem iaf. Snart ska vi låta dem klättra på väggarna...om vi kommer på nåt att fästa dem med.

Som sagt jobbade hela helgen, men hann iaf med att träffa syrran och hennes familj lite grann då de var här(menat grannkommun hos föräldrar). Men jag fick som jag vill iaf, det var en massa folk som valde att hyra film så jag hade att göra. Spec. på söndagen då jag jobbade helpanna. Men det va roligt.
Det va tydligen kaos igår däremot då jag själv jobbade i grannkommun och mina två kollegor hade fullt upp med saker som pajjade, never ending återlämnade filmer osv. Men allt löste sig tillsist.
Bara två jobbdagar kvar för mig sen blir det fyradagars ledig för mig igen 8) Jag är så bra!
Förutsätt att ingen jävel blir sjuk och tvingar mig att jobba.

Så har man stått upp för sin sak igår också, tänker inte låta nån styra och ställa hur som helst utan att ens ha informerat om vad de håller på med. Ajjabajja!! Då kan det gå illa. Jag är rätt envis av mig har jag hört.

Vad mer är att jag äntligen sagt upp den där nedrans bilförsäkringen, vet inte ens varför jag skaffade den så snabbt, men jag hade väl tänkt att vi skulle ha fixat bilen för lääängesen, dessvärre har allt skitit sig. Men vi får se hur det går, antingen skrotas den eller så ser vi till att dra den till herrns "verksta" så får den stå där tills vi har råd att laga. Förutsätt att inget mer är trasigt på den nu, har inte kollat till bilen på ett bra tag så risken finns ju att nån "mekat" med den.


Det känns som om det kommer bli en del att göra idag med på jobbet, dåligt väder + tisdagshalva borde betyda mkt folk. Men det är inte säkert. Så är tiden inne att rengöra den där örbannade glassmaskinen, Så jag har tagit in extra förstärkning i form av Maj. 8) Slippa göra det själv. Bra med stöd.


Nu är det frukost som gäller. God Morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0