Times like these

Jag fick skäll igår...av Kat Von P... vårt nya petname på Carro by the way...  men det va bra, hon fick mig att vakna till och åka till grannkommun så att jag kunde spändera kvällen med henne och Iowa. Och jag tycktes bli lite full. Men jag hade kul. Lite bakis idag, men inte mkt...

Lediga dagar försvinner alldeles för fort... snart är den här dan slut och så är det bara imorn kvar.... men förhoppningsvis så kommer regnet så att folket väljer att hyra film så att jag får nåt att göra på jobbet!!

Nu blire hemfärd och promenad med mina käraste.


Kommentarer
Postat av: Carro

Och det vart väl SPÄNDERAT tycker jag. Tack för igår!

2010-07-22 @ 14:22:45
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0