Kan inte alltid komma på en schysst rubrik

Är på jobbet....och stör mig så jävla mkt på tangentbordet då "mellanslag" vägrar samarbeta!!

Har väl egentligen inget vättigt att skriva men nåt måste jag ju ändåknappa in.

Tränade imorseoch detkänns av nu...jävligt slö och ont i kroppen...men det är väl bra antar jag.
Synd bara att man var tvungen att jobba hela dagen efter det hårda passet på gymmet.
Vill helst hem till min säng.

Jag hoppas att syster min hittar sin Kissen som smitit ut för några dagar sen, dessvärre bor de rätt mkt på landet och har en rätt traffikerad väg nedanför huset. Men hoppet finns ju där iaf. Stackars liten.

I övrigt skajag ta ledig imorn em. så att jag kan följa med tjejerna ut. Blir antingen Anchor eller så stannar vi i grannkommnu min. Jag själv är en jävla latmask och bekväm av mig så jag stannar gärna i närheten av där jag bor.Men detär ju grymt mkt roligare att va på Anchor. Värsta dilemmat 8/ 8)

Haah. jobb i helgen...buhu...men först ledig trodag fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0