Happy networking Asshole

Haaah goder helg på er där ute.
Känner mig manad att skriva något här nu när jag vet att det faktiskt är folk som läser skiten...


Med P3 på i butiken känner jag mig ändå rätt peppad att jobba!?
Dessvärre brusar Rockklassiker för mkt för att orka lyssna på en längre stund.
Brukar annars ha dödstyst när jag jobbar, tänker bättre då...
eller iaf hör jag vad jag tänker...vilket kanske inte alltid är så bra.
Det kanske är bättre att lyssna på nånting så att jag slipper röra till det så och få huvudbry.
Tycker i vanliga fall att det är jobbigt att ha på musik här,
om jag inte får lyssna på exakt vad jag vill.
Så jag tänkte att P3 var det nästnäst bästa, det är ändå hyfsad musik och så snackar de en del.
Jag har ju iofs min mp3 med mig just idag, men jag är ju sämst på att fatta hur jag ska koppla skiten
för att få den at  funka i högtalarna.

Med "Vi flyttar" affischer uppe, och sådana små flygblad att dela ut till kunderna
känner jag mig idag (för första gången sen jag fick nys om flytten) rätt positiv.
Det kommer bli rörigt som satan under och efter flytten men det är ju väntat.
Det är många kunder som faktiskt tror på oss vid Infra medan en del är mindre på.
Jag är både för och emot, av flera anledningar.


Girls night out i torsdagskväll, jag behövde verkligen den kvällen.
Vi får se till att ha fler grymma tantträffar!


Bara de här soldagarna vi haft den senaste veckan har gjort att jag känner mig lite piggare än vanligt. Även om det går långsamt framåt så kan jag känna vårkänslorna vakna till liv och krypa i kroppen.
Jag är ju redan kär och galen, så jag lär väl bli tokig här snart också ;P


lie nytta på det här också! 8)




Kommentarer
Postat av: M&C

Klart vi gör!!

2010-03-13 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0