I väntan på mat

... det har varit ganska bra rullning på folket idag. Och efter några få timmars lyssning på P3 bytte jag tillbaks igen till bruskanalen.. P3 tappade mig när de bestämde sig för att ägna eftermiddagen/kvällen åt melodifestivalen.
Det ändå tråkiga med Rockklassiker är att de knappt spelar nån ny rock. Ska bara va gammalt, och det är ju inte fel men det kan ju va roligt om de släpper in nån ny låt också. Får inte in bandit heller, brus eller inte, hoppas över helt när jag söker.


Jag har hungrig, eller egentligeni nte så hungrig, mer nr. 2-nödig. Jag fick ta kollegan M's yoghurt tidigare idag, plus att jag lyckats klämma i mig en kexchoklad och några lösgodisar. Måste ju få i mig nåt medan jag väntar på min take-away hemifrån. Vi har inte haft nåt vatten sen i morse, så herrn i huset har inte kunnan laga mat förrän nu typ. Ska iaf få kyklingklubbor med ris, gott gott.

Nu saknar jag mina vovvar, vill gosa med dem. Men idag har dem ju ledigt, får va med husse hemma istället, mkt bättre. Vill också va hemma med vovvarnas husse...  8D


Igår va Foxy jätteduktig när vi var här i butiken och hälsade på kollegan M. Hon kunde nämligen "tass" när jag skulle ge henne hundgodis.... sen hemma va hon inte lika duktig...då vägrade hon fatta vad vi ville med "tass".
hum.

Vill se mer Dexter ikväll, kollade på två avsnitt igårkväll, och det sista vi såg slutade så spännande att jag dog men då var det läggdax.

lite mer nytta då kanske... eller så ringer jag och snackar med kollegan H som jobbar i grannkommun idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0