In love and Stupid

...jag kan va bra dum ibland, dum som i tjurtant... hur kommer det sig att jag blir besviken på smågrejer fast jag vet att det inte är nåt att haka upp sig på?! Men jag kan iaf erkänna när jag är en tjurtant och säga förlåt.

Jag inser varje dag att jag har hittat den som verkligen passa mig som handen i handsken.
Alla smågrejer som får mig le upp över öronen. Och även det som är mindre bra är ju en del av det som gör allt bra. Med det goda, får man ta det ont. nåt sånt. 8D

Det va meningen att det skulle bli ett längre inlägg men jag kollade på klockan och insåg nyss att jag har en del att göra innan stängning så jag får kanske uppdatera inlägget när jag har tid en annan gång.

God natt nu då!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men så är det ju. Man hakar upp sig och blir sur över smågrejer eftersom det kan inte vara perfekt liksom. Och eftersom mni är så prefekta för varann så kommer inga stora problems i vägen, och därför hakar du upp dig på dom små.



Det får man. Även om det är irriterande ocskå.

Its OK!

2010-03-16 @ 07:01:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0