It's all too...

serioussssss


Började ju inte förräns 17 idag så jag har hunnit med massor, hann se två filmer också, Allt för min syster, som va mkt bra, jag började faktiskt gråta på ett ställe. Gamer såg jag efter det, schysst action, jag är ett fan av Gerard Butler numera, har sett ett antal filmer med honom den senaste tiden, han är ju med i minst tre nya.

Det är fasen bland den bästa känslan, när man vaknar på morgon helt av sig själv, att inte behöva ställa klockan.
love it! Det är bara vetskapen av att hundaran behöver gå ut som förstör...fast det är också jävligt bra, annars skulle jag nog inte orka upp förrän sent sent på dagen.

Ingen filmleverans idag heller, det oroar mig men vad kan jag göra, nothing!

Ursäkta men nu ska ajg avsluta det här inlägget för att påbörja ett nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0