A new day

Ännu en..hyfsat tidigt morgon... ska iväg och träna först, blir kul, sen iväg och träffa Maria som jag inte sett på evigheter. Blir grymt kul. Förhoppningsvis käka på en visst lunchrestaurang som måste besökas nu när jag äntligen är leeedig. 8)

Senare blir det till att fira Lotta som fyller 18 idag!!! Grattis!! ... Och grattis Marko som också fyller...42? Jag ser sååå fram emot imorn. Ska bli för kul!

...


S is for the simple need
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
cous' that's the one you realy want.

...



Sommrigt klädd idag också, måste ju passa på.. nu när man är ledig...haah
Fast jag ger hundra på att jag nån gång under dagen kommer frysa iaf. 8P
See yooou





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0