Come early morning

Eller så värst tidigt är det ju inte, tuppen har för längesedan galt(om det nu heter så?)
Men det känns som om jag inte sovit så värst mkt... och det är inte p.g.a den enda öl som jag drack igårkväll efter jobbet. Dessvärre fick jag va uppe själv då herrn mått dåligt natten innan så han behövde väl sova inatt alltså. Vilket gjorde att jag inte kände för att lyssna på musik på nån medelvolym så jag började kolla på en film istället... fast ingen dålig japansk gore utan min egna självaste Reservoir dogs, alltid lika bra, blir på glatt humör när jag kollar på den, dagen innan såg jag Kill Bill Vol. 1, inte riktigt lika bra, självfallet, men jag blir på lika glatt humör för det. Ska se till att ta hem vol. 2 också för den har jag endast på VHS och det finns ingen som helst anledning att släpa fram VHSspelaren som så sällan används.
Det slutade med att jag somnade en stund på soffan och när jag vaknade igen var jag på tok för trött för en till öl. Så jag borstade tänderna och gick till sängs....

Och här sitter jag alltså nu...utan frukost.. då vi varit för lata för att inhandla det...eller nåt liknande.
Men jag hinner handla på ica bredvid jobbet innan jag öppnar vid 11, så att jag kan käka frulle där. 
Skönt att bara jobba till fem idag. 


Fasen, just nu känns det ju inte riktigt som om jag utnyttjar mitt gymarmband så värst mkt, pengarna dras ju ändå, problemet är ju att jag jobbat så mkt i Väsby nu, där jag alltid börjar 11.. jag har inte riktigt den diseplinen att gå upp tiiidigt för åka till grannkommunen, träna, åka tillbaks och sen till jobbet, Allt innan elva på förmiddagen. hum. Men det är nog det som krävs för att det ska kännas värt pengarna.
Let's say I'll try it on tuseday...

Snart dags att vandra till bussen. Får se om folk behagar hyra mer film idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0