In the store

... as so often before... mn det är ju bara för att jag jobbar i den. haah


På mkt bättre humör just nu. En bra dag igår. Vi såg till att altanen blev iordninggjord och fin.
Nu kan inte kvartersvärdarna klaga på nåt. Möjligtvis att vi inte klippt gräsmattan än, men det har inte dem eller så då är det ok. 8) Jobbar i grannkommnun idag, och det är faktiskt bara fyra timmar kvar. Det är inte så mkt kunder här men jag har ägnat mig åt att torka av en del hyllor/filmer, så plötsligt va klockan sex.

Hata dryga kunder som försöker va roliga när de fäller "vitsiga" komentarer eller påpekar nåt de tror att vi anställda inte har tänkt på. haah. Idag blir det till att köpa mig en glass, det är jag förtjänt av, här är varmt!
Haft på Trubbel i Paradiset, verkar inte va nån höjdarfilm enligt min uppfattning iaf. Nu är det en äldre film, The Holiday. sätt på tv nån gång...rätt bra ändå.


Grattis till snart inte längre kollegan M som fyller 25 idag! 8D

Nu blir det hårdrock... nääääääh

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att du känner dig gladare, det är den mostern jag känner igen. Och hoppas att det håller i sig!

Syns imorgon och jobba lugnt!

KRAM!

2010-05-17 @ 20:26:16
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Jenny and...

Jupp det hoppas jag med, och jag ska försöka att inte tänka så mkt, bara va och försöka "gilla" läget, ska inte låta allt dra ner mig. Yes ses imorn, tiidigt. kram

2010-05-17 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0