Show no mercy

please find a reason to kill me. NOW!

För här är det lugnare än i graven.



Ingen enda människa har velat köpa en mjukglass idag, inte av mig iaf, vad är detta?!



Igen, bara två och halv timma kvar... sen får jag äntligen bege mig hem, och då är det bers och musik som gäller...synd värre att det är för sent då för att sätta sig på altan och njuta. suck. Får se om jag kanske tar hem en av de "störda" filmerna vi fick förra veckan, kanske Tokyo Gore Police?... känner för att kolla på nåt stört.
Det hurrar vi för!


Några personer inne just nu, men de försvinner snabbt, så det är ändast flyktigt sällskap.

Ok... jag hade inte så mkt roligt att skriva nu heller... så det får väl va för stunden.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0