Wednesday

Mmmhum, Onsdag alltså.
Jobbar helpanna och har sätt till att torka av köpfilmshyllorna plus en del hyr.
Vi har ju ett schema(som jag har gjort) att gå efter men nu gick jag "off-road" och torkade andra hyller än vad som stod...typ de övriga som stod på de tidigare dagarnas "att göra" som jag är rätt säker på att ingen har gjort.

Uh, ska lära upp en ny kille idag, egentligen H's jobb men hon hade ju sett till att tagit fel på dag så nu är jag tilldelat uppgiften. Spännande. Iofs behöver jag bara lära honom allt som har med kassan att göra för han ska tränas med H i helgen i grannkommun också.


Och hör(eller läs) med häpnad Carro... Jag dricker Cola light. Det är mest för att jag sympatierar med alla burkarna som står där inne i kylen som ingen vill köpa. Men det är rätt gott iaf.
Jag ser fram emot att träna på fredag också, har en del verk idag faktiskt, mest i armar och lite i låren. Hur mår du efter din långa sprint?

Här lyssnas det på Roy Orbison. Schysst grejer sörrni. Ikväll tänker jag lyssna på lite hårdare musik, om det inte är förmkt människor i butiken, folk är så känsliga...heeh. Kunder är bra dumma när det tror att det ska slippa att betala förseningsavgifter bara sådär. Ojoj...

Herrn ska, förhoppningsvis snart, komma med mat till mig som han lagat. 8)
Jag börjar bli smått hungrig, men det är bara bra om jag inte äter för tidigt, ska ju stå här till tio ikväll.
ööööh. hum men då ser jag till att dricka upp min cola och äta min snickers medan jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh härligt, cola light FTW!



Känner faktiskt inte mkt är, man är ju så vältränad menar jag, så jag får inte träningsvärk.. :P Hahaha.

Nä, men jag ser också fram emot träning. Hela dagen för att vara exakt.

2010-05-20 @ 18:30:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0