Who's the Idiot?! I'm the Idiot!

As allways.

Jag borde skämmas, men ändå inte. För jag bryr mig bara, lite för mkt kanske.
Och nån måste ju tänka praktiskt. Eller?!...
Ska jag bara se på medan man tillsist står där och ingen kommer till undsättning?
eh, fuck it. men som sagt ändå inte.

Idag är en skitdag, det är värmebölja ute och jag jobbar, vilket innebär på tok för lite kunder för att tiden ska flyta på obemärkt. Det är bara halva passet kvar. Jag kan ju alltid hitta skrymslen att städa eller filmer att prissänka så visst finns det nåt att göra, om jag vill, men jag tycker att jag gör för mkt för min lilla lön så idag strejkar jag... eller nej inte riktigt... men jag väljer att inte anstränga mig jättemkt. Har dessutom redan prissänkt en del filmer och städat har jag också gjort. haaheehpuh

Jag är verkligen en tjurtant just nu, eller det är väl mer att jag är ledsentant men det kommer ut som om jag vore tjurtant, vilket är jobbigt. Har väl svårt att släppa saker, iaf om jag känner att det inte tas på allvar, eller läggs på hyllan utan att det egentligen är så svårt att få ordning på.

Och jag inser att jag inte tycker att det är roligt att bara va längre, jag vill göra nåt men kommer inte på nåt att göra, har tappat mina intressen jag hade förr och vet inte riktigt vad jag ska byta ut dem mot. Ett moment 22 i min egna tolkning skulle man kunna säga.


eh fan det här blev ju inte alls deppigt att läsa säkert. Men jag får väl roa mig med att skriva ett till inlägg, tiden finns ju här som sällskap då ingen annan gör det. suck.

Kommentarer
Postat av: M&C

Vi missar inga av dina inlägg. Vi ses på lördag. Då blir det andra bullar än att jobbar när solen skiner.

2010-05-15 @ 21:18:00
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Det är kul att höra..Och yes det kommer bli roligt att få åka iväg för en stund. Det ser jag fram emot. 8)

2010-05-16 @ 09:55:32
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0