You are your on enemy

Det stämmer ganska bra, man väljer ju själv vad man ska ta åt sig av och inte.
Jag tycks ha svårt att skaka av mig en del saker. Mest om det kommer från de som står mig närmast.
En pissdag igår, men tillsist klarnade det och jag kunde sova gott bredvid den jag ville.
Det gäller bara att hålla ut, tills tidvattnet har sjunkit och man kan andas lugnt igen.



Hade en rätt kul helg i övrigt, fredagen bjöd på 30årsfest och på lördagen grillades det.


Håller på att planerar ungefärligt hur min framtida tatuering ska se ut och var den ska placeras. Jag är ju ingen mästertecknare direkt så jag får se hur det går. Kommer nog inte visa fram nån bild för tatueraren utan säga lite hur jag tänkt och överlåter skissandet åt denne. döööh
Men det är långt fram i tiden som jag får skaffa mig denna tänkta tatuering ändå.

Äntligen skitbiljetter till Gbg beställda, allt detta krångel, Avsky!! Bilfan får vi sätta ihop en annan gång.

So that's that!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blir jättebra, dyrt, men nu kommer vi iväg allihopa iaf, det är viktigast!

2010-05-03 @ 21:37:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0