For the fun of it

Jag ska se till att njuta mer än vad jag brukar av att va ledig, jobbar iofs nu men slutar kl.17 idag och ledig imorn. Jag känner att när jag väl är ledig ser jag alltid till att aldrig riktigt njuta av att va hemma. Istället blir jag rastlös eller så är jag nån annan stans än hemma. Förutom undantaget att jag ska träna imorn och ev. kolla på en byrå med herrn så blir det bara till att softa hemma.

Och i helgen(fredag) blir det till att träffa Iowa med pojkvän, det ska bli kul då detta sällan händer.
Förhoppningsvis är det Medusa eller Anchor som gäller. Lördagen är jag också ledig så då kommer jag antingen va bakis och må skit...eller va bakis och må bra...it's a gamble every time. Men plånboken är ju inte fet så det lär ju inte bli apmkt dricka för min del. Lika bra det.

Fun fun iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0