To whom it may consern

Så är jag grymt s-nödigt just nu... Och här sitter man på jobbet med panikont i magen.
Men jag tyckte tydligen inte att det var så faligt imorse innan jag gav mig iväg till jobbet. Tänkte istället att jag kan hålla mig till stängning....nu sisådär 11timmar senare känner jag inte riktigt likadant.
Men med bara en halvtimme kvar av passet så känner jag att jag är en väldigt för snäll anställd..som inte ens stänger butiken för att gå och göra nr.2 då det faktistk är nödvändigt. Men jag har ju iaf inte diarré, det hade ju varit en syn att skåda. Fast då hade jag fortare än kvickt bomat igen för en stund så att stackars kunderna slapp detta.

Eller så kommer jag helt enkelt sätta upp den där "jag kommer inom 5min"lappen på dörrn för min mage kommer väl göra revolt annars, bara för att jag trotsat den i över 10timmar.  uh. Hur tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Man måste ju får gå på toaletten liksom. Stäääng!

2010-11-08 @ 17:44:45
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0