Sleepier Monday

Iaf i butiken, här är det döden som hälsar på..inte människor... usch..
Måndagar borde vara bannlysta.

"Far jag kan inte få upp min kokosnöt didelidi...inte ens med hammare och spik bombombom...med en yxa högg jag så jag blev steeel uuuh...men den jävla kokosnöten den var heeel." 


Men en god nyhet är att vi vet ungefärligt när vi får flytta... yeay
Besiktningsmannen ska komma på tisdag nästa vecka och sen är det bara att vänta på en tid för att skriva kontrakt. Känns bra....men jag måste säga att jag är lite sentimental.. jag ska ju trotts allt flytta från min första egna lägenhet...har ändå hunnit bo där i några år nu och trivs väldigt väldigt bra. Men skönt är ju att vi flyttar inom området och det bästa är ju att jag flyttar därifrån tillsammans med min älskling och våra mysvovvar.

"Sometimes life can be deceiving but
I'll tell you one thing it's always better when we're together."

8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0