14th of Feb...

....just another ordinary day in my book...

Visserliegn har jag en ordentlig sovmorgon, börjar inte förrän fem i eftermiddag så jag ställde inte ens klockan.
Gick upp runt tio, såg till att vi alla fick i sig frukost... slängde ett öga på termometern.. hela -16,5grad ute...oookii...leggings på under byxorna alltså. Men solen skiner så jag kände ingen ånger att gå ut.
Hundarna och jag begav oss raskt ut i kyla, upp i skogen, eller elljusspåret snarare. Denna gång med riktigta kameran till hands. Vill kunna få bra upplösning på fotona så att jag kan framkalla skiten också. Mobilens kamera är ju inte tillräcklig för att detta ska funka.

Iaf, härligt var det när vi skuttade runt i snön..desto svårare hade jag att försöka ta fina foton på hundarna helt själv. Lättast att fota Baron då han kan gå lös, vilket gör att jag slipper tänka på kopplet, plus att han är så lätt, säger man sitt så sitter han där... Foxy far runt som en stucken gris. Hon vill bara ner i snön för att leta gnagare.
Kan inte sitta still mer än nån minut om ens det. Men några få ok bilder blev det väl.

Försöker fixa herrns present, men jag har svårt att välja. typiskt.Men han behöver det, ok hhan kmomer bli glad. 8)

Oj, här rinner tiden iväg, ska snart till jobbet om nån timme, men först käk och promenad med hundarna igen.

orkar inte ldda upp bilder osm jag tänkte, får bli en annan gång. tråk jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0