En ny upptäckt

Jag måste säga att jag "hittat" grym svensk musik att lyssna på, på jobbet t.ex.

Veronica Maggio

Hon är ju helgrym. Eller det är skön soft musik iaf som ger bra stämning här i butiken.
Jag "upptäckte" henne i helgen då jag hälsade på syrran M i Linköping. Radion var på medan jag åt frukost och vips så var det den här låten "kan inte säga nej" ...och jag diggade. Så nu är det en "favorit" ett tag.

Det är onsdag och jag står i butiken som vanligt hela dagen. Stora skillnaden är att jag kommer få sällskap av självaste kollegan H i några timmar idag, vi ska nämligen inventera allt godis,läsk och förhoppningsvis köpfilmerna. Då vi alldrig jobbar två samtidigt annars så tyckte vi att vi kunde få unna oss den lyxen just idag.

Jag kan rekomendera denna film;



Såg den igår efter jobbet, muy bra.
Men man får inte va seg för det gäller att hänga med i snacket.
De pratar på i 280 under hela filmen.

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med nåt tills H kommer så att tiden går lite fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0