Härliga helg

Ännu en helg ledig...tror jag haft två på raken nu...det är lyx.
Plus att nästa helg är ledig med. Det om något är lyx.

Vi har haft besök av lite gott folk idag, då de kom för att fira herrn som fyller imorn.
Härligt med besök tycker jag...dels så får man en press på sig att städa..haah...näääh.
Men det händer inte så ofta att folk orkar ta sig ut hit till ingenstans.
Då vi var för lata för att baka själva blev det en massa goda köpta bakelser isället.
Imorn är det middag ute och ev. något mer kul. vi har inte bestämt än.
Tråkigt är att min present till herrn inte hunnit komma än. Så han får stå ut ett tag till med fågelboken. Haha!

På tisdag är det tid för besök hos vet med Baron, då ska stygnen tas bort. Hoppas att han slipper tratten då med.
Så återstår det bara att vänta på analyssvaren också, uh, evig väntan.

äsch nu ska jag laga middag, fläskfilé med tillbehör. Nice. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0