One + One = 2

Vi firade två saker idag.
Dels herrns födelsedag som jag skrev tidigare.
Och nu, eller på tisdag egentligen... firar vi 2 år tillsammans. 8D
Men då jag jobbar hela tisdag så firade vi ikväll istället.

Mys var det iaf.



Det är är iofs inte från ikväll utan snarare för si sådär två år sen,
då vi ännu inte riktigt visste "vad vi var" för varann. ;)

............................

Så nu senare på kvällen har jag rensat bland kläder...mkt skit har jag men fan inte mkt som känns värt att ha på sig ute. Jävligt mkt bekväma plagg dock som jag använder till vardags eller som jag går omkring i hemma. Så jag börjar känna att jag måste ta en tripp till just en klädbutik snart. Skaffa lite fler snygga vardagskläder.
Mkt band-tshirts i garberoben, som jag iofs inte har nåt emot men det är alltid kul med lite snygga linnen och skit också.

God natt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0