Skallebank

Det är inte så jobbigt men den ligger där och jälvas.

Operation för Baron imorn, hålla alla tummar och tassar som går.
Vi ska va där kl.15 så tänk på honom då.
Såg till att ta helt ledigt så att jag kan va med.

.....................................

Haaah till nåt helt annat, om ni inte såg fuskbyggarna igår så kolla in det senaste på tv4play,
det gjorde jag. Jävla nöt säger jag bara. Och den människan har man hälsat på en gång eller två.
Finns inge ord.

....................................

Jag har börjat rensa djurens öron, det är rätt knepigt.
Katterna får man behandla flera ggr då de är rätt motvilliga.
Men skam den som ger sig. Vill ju att de ska slippa allt kliande.
Baron har inge smuts alls, Foxy verkar ha en del
men hon vill helst inte att jag ska få gå lös med topsen
så jag tar det lite försiktigt. Men jag måste ju få bort det som är längst ner.
Jag lär mig så snart har ajg tekniken inne.

.....................................

Ska ta med mig hem en ny smak från marabou ikväll; Mango.
Som (förhoppningsvis) ska avnjutas till några avsnitt av Lost.
Snart klara, runt 5 avsnitt kvar bara. 8)

....................................

Ja och inte att förglömma;
Jag har fått löneförhöjning i veckan.
Kors i taket säger ni då! Japp så är det.
Jag är lika förvånad som ni.
Men det är ju på tiden att de förstår att man kanske
måste göra nåt för att folk ska vilja stanna ett tag.
Bästa kollegan H har tydligen lagt in goda ord för mig
och det tackar jag för.
Och med detta så borde det ju betyda att även dem
uppskattar det jag gör.

....................................

Dax att finkamma stället innan stängning.
God kväll





Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag kan kolla om jag får lite tid över senare i veckan :)

2011-02-21 @ 23:32:23
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0