Oh holy work

Ja fy satan här står man igen...helpanna idag,imorn, måndag...halvdag tisdag och helpanna onsdag.
Grattis då. Men som jag känner just nu känns det bara roligt. Märks att det är lördag iaf. det har redan gått tre timmar, har en del att göra förutom kunderna så det ska nog inte va nå problem.

Just nu ligger harry potter och hemligheternas kammare i bakgrunden. Får väl köra igenom dem så slipper jag bry mig om vad jag ska lägga i dvdn härnäst. Ibland är det ytterst svårt att välja, det är så man får huvudbry.

Äntligen har vi fått några få nya köpfilmer...efter jul..då ingen har engar att slösa på sånt. nicely done.
Bättre sent än aldrig kanske.

äsch vet inte vad ajg ska skriva så jag låter bli för stunden.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0