Day by day...

Yes, man får helt enkelt leva lite enklare...bara ta dagen som den kommer och inte bry sig om vad som händer imorn...hum..?!...eller nja kanske inte riktigt så men iaf...

Dagen till ära är det iaf FREDAG och jag lyssnar på TOMAHAWK "God hates a coward" muy bien...typ.
Nu gick den däremot över till Queens of the stoneage. Jävligt bra det med.

Jag fick min efterlängtade sovmorgon iaf, som utlovat. iofs bara till tio men iaf. Räcker gott.
Herrn tog första turen med hundarna så at jag skulle slippa idag...dessutom ska ja smita från den sysslan hela dagen då jag ju som spikat ska iväg med Cat Von P för lite shopping. Senare vankas även middagsbjudning hemma hos henne då herrn faktiskt också ska orka palla sig dit. Haah... ja så är läget.

Katterna är utestängda från kattrummet/datarummet då jag tyckte att det var dax för lite aircleaning iform av vädring via altandörrn....jag kan bara föreställa mig så mkt bus de hittar på bakom den stängda dörren!...

Ja hörrni, +6grader idag...vad sägs?!... rätt slaskigt om ni frågar mig... för hundarnas och herrns skull kan jag ha vinter hela året om...men då jag borde tänka mer på mig själv., ser jag helst att SOMMAREN lyser med sin närvaro hela året. 8)

Ikväll är det fest, ser jag fram emot då jag inte varit så värst aktiv inom det ämnet på ett tag.
Och jag är även ledig resten av helgen med, och då blir det faktiskt min 4:de lediga helg irad...inte 3.de som jag skrev tidigare.

Dax för lite finslip på utseendet....nääääh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0