Jobbhelg

betyder just jobbhelg, dötrist men väntat.
Jag väntar på att herrn ska vakna...försökte väcke honom för fem minuter sen utan framgång.
Men han sa igår att han ska kliva upp klockan tio idag så det tänker jag se till annars kommer jag smälla igen dörrn när jag går så kan han ana vilket humör jag är på... 8D inte för att det spelar honom nån roll då jag är på jobbet och han kvar hemma i sängen.

Stackars Oden blev vettskrämd när han skulle hoppa upp på spisen och upptäckte för sent att det stod en plåt där som han kolliderade ned så han drog iväg lika snabbt, gömde sig under badkaret. Jag fick ut honom tillsist men nu ligger han där igen. Medan Freja värmer sig i vårsolen bakom gardinen.

Foxy och Baron väntar på att få gå ut, så jag ska gå och tjata lite till på herrn.

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0