Lazy dayz...

Ja fy satan. Har sovit hela dagen känns det som.
Vaknade vid 9tiden i morse och skulle va duktig genom att baka bröd till frulle då vi inget hade...
Men så fort jag kom ut i köket inser jag att allt är skit då vi inte diskat på några dagar...vilket gjorde att det såg ut som ett bombnedslag och mitt humör sjönk till - (läs minus) vad det nu kan tänkas vara för nåt man mäter humöret i. Så efter lite klagande/"jag har vaknat på fel sida-böl hos herrn klev han upp och började diska...
Då jag började göra mig iordning för att gå ut med hundarna...la jag mi istället ner på kattsoffan i datarummet o hopp om att jag skulle kunna lugna ner mitt uppstressade sinne. Det känns så meningslöst att va ledig nästa...för då får man ju inte va ledig...finns så mkt som jag vill hinna med men fasen ingen tid till allt....så jag låg där och surade för mig själv en stund tills hrrn kom dit och jag fick böla lite till i hans famn. Han tog den första promenaden med hundarna medan jag bakade brödet.

Efter ätande av nybakt bröd och nyinhandlad grymt god jucie ....

Den här tycker jag är godast efter kommer den här

Och den här funkar också... det är nog herrns favorit.

...så tog vi en powernap...i si så där tre timmar. Så nu är det snart dags för promenad med hundarna igen och de lär behöva ha sina orangea regntäcken på för det regnar ute Marko...fy skäms att förutspå sådant trams.

I övrig så ska jag prata pensionspengar med en snubbe från min bank ikväll...förstår inte hur jag tänkte när jag svarade ja på att diskutera detta men det är lika bra så får vi se vad vi beslutar...haah...uuuh..

Är iaf ledig imorn me dså vi får se om den dagen blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0