Lost in translation

men vad gör man...

Spelar hög bra musik som får allt annat att hålla sig borta...
Då jag är själv hemma med kissemissarna ska dagen spenderas i soffan med godis, läsk och dålig tv...
När jag kom innanför dörrn var herrn tvungen att dra iväg till bussen för att han skulle till grannkommun....där jag precis varit. hum...sad bud true.

Gårdagens trevligheter väger iaf över allt annat och jag är glad att jag var med.
God middag, efterrätt, gott folk och rolig kväll. Vad mer kan man begära..............?!..........
Och ingen bakfylla heller!! Bra grejer.

och...jag funderar till och med på att städa...jävligt roligt... jag tror att jag är den bästa på att va själv hermma för jag kan verkligen det här med att göra saker för mig själv...eller inte...


Men jag tycker tydligen om att använda en jävla massa punkter.... för de är ju så bra... de avslutar meningar...men de kan också innebära att det finns "text" mellan raderna....ungefär...eller att man bara får tänka efter lite innan man läser vidare, typ.

Odis sitter framför dataskärmen med tungan ute, en ovana han har, tror bestämt att han har nåt fel på den. Frejbrej ligger som klistrad i mitt knä. mys. Fast nu saknar jag min lilla Foxy...men skönt att jag ändå slipper tänka på att gå ut nåt under hela dagen...vill bara begrava mig i soffan idag...synd dock att inte bärbara funkar, då måste jag ju dessvärre resa mig från soffan om jag vill kolla nåt vid datorn. tyyyypiskt.

Orkar som vanligt inte lägga upp nåt kul foto som man borde göra men det är överkurs och sånt hållet jag int epå med jsut nu. Kanske senare. 8)

Ha en trevlig lördag




Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med att int orka resa på sig är jobbigt :)

2011-03-06 @ 23:35:11
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0