Long time...again

Yes, här har ni mig.
Jag har valt att inte skriva på länge för att jag vill lära mig Html-kodning så att jag själv kan ändra min bloggdesign...men utan resultat än så länge. Försöker läsa på nätet och lista ut saker själv...det går bara inte...så nu ska jag få låna en bok om detta. Får se om jag lyckas ändra min blogg nån gång.

Under tiden får jag så bäst skriva på ändå, så att folk har nå(mer) skit att läsa.

Räkningar betalda idag, uh, fick 16100typ i lön, varav 10800typ försvann in i cybervärlden(eller till dit dem skulle) lika fort som dem kommit in på kontot. Stackars mig. Lyckades dock betala tågbiljetter till göteborg.
Så köper(redan gjort) min underbara Carro Metaltownbiljetten till mig för nu. Så att jag kan lyssnar på skön jävla musik och umgås med mina härliga vänner.

Ännu mer pengarflöde åt fel håll kommer att ske imorn då det blir storhandling.
Dessvärre ska herrn klara av detta helt själv då jag jobbar till fyra. Hur ska det gå, hur ska det gå?!
Jag vet inte...

Till roligheterna...
Fredag imorn och det blir GRILLPARTY!
Med Kubb och Beerpong som stämningshöjare..
Blir bra.
Dock ska jag dricka vin...så bäst att man köper några öl för Beerpongspelandets skull med.
Jag äger ju inget lager av alkoholhaltiga drycker hemma. Sånt är överskattat. Haah. Iaf för en fattig.

Lördagen ska ev. bjuda på en åktur till stan, och förhoppningsvis en tripp till en tatuerare för en uppritning och pris. Har väntat på det här så länge så nu måste det ju ske. Annars äro det olycka.
Jag måste dessvärre erkänna att jag inte är ett fan av smärta så jag vågar inte tänka på dagen D då jag sitter där i stolen. uh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0