an awakening

Har inte riktigt hållit det jag skrev för länge sen här på bloggen...
Det i börja om att börja säga ja till mer saker, om jag vill göra dem...
Tråkigt nog har jag  nästan varit som Jim Carey i Yesman(han sa iofs alltid nej men iaf)
Har velat mkt,  först sagt ja och sen ändrat mig, aningens i sista stund.
Tvekat och gjort folk besvikna. Det är inget jag tänkt på själv direkt.
Förrän en vänlig själ, min underbara vän tillika systerdotter Cat Von P, sa detta till mig.
Ibland behövs ett uppvaknande.
Så tack för det. 8D



Kommentarer
Postat av: Carro

Oftast ser och märker man ju inte sånt själv utan kan behöva någon som berättar det för en. :)

2011-02-15 @ 09:57:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0